Creatief en
onderscheidend 

Wij proberen altijd - binnen de gestelde wensen en eisen - een creatieve invalshoek te bedenken. Dit kan het gebruikte beeld, de opmaak, het kleurgebruik maar bijvoorbeeld ook het in te zetten medium zijn. Er zijn legio mogelijkheden om jouw merk zich te laten onderscheiden van andere merken in de markt.

Op basis van de gevoerde gesprekken, het ingevulde briefingsformulier en een eventuele strategische sessie gaan wij aan de slag. In het geval van een compleet concept maken we in de meeste gevallen één tot drie eerste opzetjes. Dit hangt af van de omvang van het project en/of de te maken communicatie-uitingen. Dit zijn ruwe schetsen om de juiste richting te bepalen.

Naast het bedenken en creëren van communicatie-uitingen kunnen we ook strategisch ingezet worden om meer interactie met jouw klanten te genereren. Denk hierbij aan een brainstormsessie over een communicatievraagstuk waar een frisse, onafhankelijke blik van buitenaf gewenst is.

Maak kennis